[COMANDO B] Registro en la página para poner noticias?

Genís Ferrero genis at vorwireless.net
Mon Mar 31 15:13:49 CEST 2003

Hola,

El Lunes 31 Marzo 2003 16:02, Pere Quintana Seguí escribió:

> A mi Mandrake em va molt bé!

Mandrake el més potent que té al meu parer és la instal.lació i la quantitat
de hardware que soporta el kernel de la distribució. Per exemple, l'altre dia
els de vorwireless varem fer instal.lacions de GNU/Linux sobre un Paquito
(l'Intel  Dot.Station). A través del CDROM-USB varem poder instal.lar la mar
de bé la Mandrake, mentre que Debian es resistia. Per a poder ficar aquesta
al disc dur al final varem tirar pel dret i li vem muntar el hd a un Pentium
166 temporalment instal.lant el kernel 2.4.18-bf24 amb els móduls de soport
de teclat i ratolí USB (només soporta dispositius USB), ho varem desmontar i
vem reordenar les tripes del paquito de nou. Ara em queda compilar un kernel
ben optimitzat per al engendro y estudiar a fons coses com la tarja de so
(que m'imagino que amb la Mandrake ja deu hanar bé).

Potser quan la knoppix aconsegueixi el nivell de detecció de la Mandrake
podrem equiparar la instal.lació d'aquesta amb Debian...

--
Genís Ferrero
   http://www.vorwireless.net