[COMANDO B] pdf sucks?

Carles Bonamusa/UPC Carles.Bonamusa at upc.es
Mon Mar 31 15:21:29 CEST 2003

Hola a tot'hom, resulta que tinc un document que he fet en lyx, i que ara
volia passar a pdf. La cosa està en que al meu linux es veu de meravella
(ei utilitzo kghostview ), pero al hasefroch utilitzant acrobatreader (si
la administració de la me a feina, va amb això, que hi farem) doncs es veu
com el cul. Fa un temps vaig trobar un article que es titulava alguna cosa
com "Why PDF sucks..."  que crec recordar que donava algunes possibles
solucions (era algun problema de l'arobat) el cas es que no trobo el
bookmark i he estat goglejant pero no he trobat més que palla. Alguna
persona amable i de bon cor em pot donar una ma? pel que fa a l'article, o
en tot cas a millorar la "visibilitat" dels meus documents als sufridors
del hasefroch...

Gràcies a la bestreta!

siau

Carles