[COMANDO B] pdf sucks?

Ismael Fanlo ifanlo at tiscali.es
Mon Mar 31 15:35:05 CEST 2003

El lun, 31-03-2003 a las 15:21, Carles Bonamusa/UPC escribió:
> Hola a tot'hom, resulta que tinc un document que he fet en lyx, i que ara
> volia passar a pdf. La cosa està en que al meu linux es veu de meravella
> (ei utilitzo kghostview ), pero al hasefroch utilitzant acrobatreader (si
> la administració de la me a feina, va amb això, que hi farem) doncs es veu
> com el cul.

A mi m'ha passat quelcom similar, pero generant els pdf's amb
OpenOffice.

M'en he refiat de que ho podia llegir sense problemes amb el xpdf i ho
he enviat per e-mail.  Els destinataris em diuen que l'Acrobat els hi
donar un error de fitxer corrupte.  Ho he comprovat; però inclús el
ghostview per Hasefroch, encara que finalment em mostra la primera
página (la segona no... només s'entreveu quan obres o tanques, pero no
s'arriba a poder seleccionar per veure-la) també dona errors, diu que no
se que de DCS... i que la primera pàgina está com a número zero i no se
que osties més :-(

O sigui que ben vingut sigui l'enllaç que cerques.

Salut,

--
Ismael Fanlo

"Sólo el conocimiento nos hace libres"