[COMANDO B] nouvingut

muzzol muzzol at mail.ru
Tue Apr 1 11:30:19 CEST 2003

Bones!!

He trobat la vostra pàgina a través de bulma i m'he decidit a apuntar-me a la llista de correu.
Jo soc de palma però fa mes o manco un any que visc a barna i vull coneixer gent que faci coses amb linux. Els badopins feis quedades, mini-partys o alguna cosa semblant? Per les fotos veig que cerveces no falten, o sigui que si organitzau alguna quedada jo m'apunt!!

I per acabar aprofitaré per fer una pregunta tècnica. Jo soc un mc-adicte. Utilitzo el midnight commander per tot, fins i tot a les X. Justament el problema que tenc és la interactivitat entre les diferents aplicacions X i el mc. Els copy-paste no em funcionen correctament, i algunes tecles no responen igual. Algú ha fet proves amb això?

Deuuuu!!

muzzol

   ^ ^
   OO