[COMANDO B] nouvingut

Javi Polo javipolo at drslump.org
Tue Apr 1 12:34:34 CEST 2003

On Apr/01/2003, muzzol wrote:

> Bones!!
!!senoB

> Jo soc de palma però fa mes o manco un any que visc a barna i vull coneixer gent que faci coses amb linux. Els badopins feis quedades, mini-partys o alguna cosa semblant? Per les fotos veig que cerveces no falten, o sigui que si organitzau alguna quedada jo m'apunt!!

uh, yo tb soc de palma, pero jo no bec cervessa i tal amb aquests,
emperò si que hi vaig a les quedades a vegades per xerrar de temes
seriosos :)

> I per acabar aprofitaré per fer una pregunta tècnica. Jo soc un mc-adicte. Utilitzo el midnight commander per tot, fins i tot a les X. Justament el problema que tenc és la interactivitat entre les diferents aplicacions X i el mc. Els copy-paste no em funcionen correctament, i algunes tecles no responen igual. Algú ha fet proves amb això?

tots ho hem estat, ara jo ja m'he desenganxat totalment, be, quasi ..
:))
at the beggining there was the command line, and it's still the fastest
way to do almost anything :)

> muzzol

uh, tens una errata, mussol va amb s i no amb z
:)

--
Javi Polo - DrSlump - Registered Linux User #97502 http://drslump.org/
Proud member of the Gey Panda Crew