[COMANDO B] cablemodem amb debian

Sinner from the Prairy sinner at escomposlinux.org
Tue Apr 1 14:28:49 CEST 2003

On Tuesday 01 April 2003 07:08 am, Carles Bonamusa/UPC wrote:
> Hola, resulta que un amic s'ha posat menta i tal, i de moment ho fa anar
> amb hasefroch, la cosa esta en que m'ha preguntat que tal esta el tema dels
> cablemodems (en el seu cas usb) amb linux Com que jo no en tinc ni flowers,
> doncs llanço la pregunta a veure que passa ( mentre no em caigui de nou al
> cap jejeje).

El tema dels cablemodems usb en Linux esta molt malament. USB no estaba pensat
per utilitzar-lo per comunicacions de xarxa... i a Hasefroch s'utilitzen
drivers bastarditzats pe que la cosa rutlli...  mes o menys.

Mira que no tingui el cablemodem una sortida ethernet. que em sembla que molts
son "duals" usb/eth. Llavors, amb un cable i una tarja de xarxa tot arreglat
:)

Salut,
Sinner
--
AOL vs Sinner -> http://www.ibiblio.org/sinner/aol.html     Linux User # 89976
Running on Mandrake Linux 9.0 - Kernel  2.4.19smp  Linux Machine # 38068