[COMANDO B] cablemodem amb debian

Carles Bonamusa/UPC Carles.Bonamusa at upc.es
Tue Apr 1 14:46:32 CEST 2003

Ostres Sinner, moltes gracies (per cert avui m'he pensat que poser m'havien
abduit o que havia entrat en una paradoxa espai-temporal, ja que he anat a
llegir el teu diari com cada dilluns religiosament , i no hi era , XDDD ,
ei no es una exigencia eh! tansols un compliment d'un admirador ;-) ).

Be, al gra, la cosa és que com tu be dius, es un trasto d'aquests duals, i
amb la eth ja el vaig arribar a configurar ahir ( li vaig passar el
mandrake 9.1 al colega i ell solet amb una mica d'ajuda meva per via
telefonica , ho va configurar tot plegat..una filigrana tenint en compte
que el xaval es profà en això de la informàtica, ). El problema és que a
casa hi tenen dos pc's, i fins ara els tenia en xarxa compartint la sortida
a inet (hasefroch-xarxes-casolanes ...) i ara volia fer el mateix, pero com
l'altre no te usb, i aquest tan sols te una ethernet...A les males li dire
que es compri una altra tarja de xarxa (una que vagi al modem, l'altra a
l'altre pc).

Gracies

Carles

PD: records al mini-BOFH ;-)