[COMANDO B] cablemodem amb debian

Sinner from the Prairy sinner at escomposlinux.org
Tue Apr 1 15:37:36 CEST 2003

On Tuesday 01 April 2003 07:46 am, Carles Bonamusa/UPC wrote:
> Ostres Sinner, moltes gracies (per cert avui m'he pensat que poser m'havien
> abduit o que havia entrat en una paradoxa espai-temporal, ja que he anat a
> llegir el teu diari com cada dilluns religiosament , i no hi era , XDDD ,
> ei no es una exigencia eh! tansols un compliment d'un admirador ;-) ).

Acabo de ficar-hi una entrada :)

> Be, al gra, la cosa és que com tu be dius, es un trasto d'aquests duals, i
> amb la eth ja el vaig arribar a configurar ahir ( li vaig passar el
> mandrake 9.1 al colega i ell solet amb una mica d'ajuda meva per via
> telefonica , ho va configurar tot plegat..una filigrana tenint en compte
> que el xaval es profà en això de la informàtica, ).

Genial!

> El problema és que a
> casa hi tenen dos pc's, i fins ara els tenia en xarxa compartint la sortida
> a inet (hasefroch-xarxes-casolanes ...) i ara volia fer el mateix, pero com
> l'altre no te usb, i aquest tan sols te una ethernet...A les males li dire
> que es compri una altra tarja de xarxa (una que vagi al modem, l'altra a
> l'altre pc).

Es fica una altra tarja d'aquelles barato-paisa, una NE2000-compatible /
Realtek 8139 o una alra similar (tarja de xara PCI barateta), que segur que
la detecta el MDK sense problemes i la configura tot sol al reiniciar.

Llavors, des del MDK Control Center, fas anar e; "Compartir Conexio a
Internet-Wizard" i carreres.

Salut,
Sinner
--
AOL vs Sinner -> http://www.ibiblio.org/sinner/aol.html     Linux User # 89976
Running on Mandrake Linux 9.0 - Kernel  2.4.19smp  Linux Machine # 38068