[COMANDO B] nouvingut

Sinner from the Prairy sinner at escomposlinux.org
Tue Apr 1 15:38:57 CEST 2003

On Tuesday 01 April 2003 04:30 am, muzzol wrote:
> Bones!!

Molt bones!

> He trobat la vostra pàgina a través de bulma i m'he decidit a apuntar-me a
> la llista de correu.

Mola! Benvingut.

> I per acabar aprofitaré per fer una pregunta tècnica. Jo soc un mc-adicte.
> Utilitzo el midnight commander per tot, fins i tot a les X. Justament el
> problema que tenc és la interactivitat entre les diferents aplicacions X i
> el mc. Els copy-paste no em funcionen correctament, i algunes tecles no
> responen igual. Algú ha fet proves amb això?

Jo tambe soc un altre mc-adicte :)

Utilitza sel.leccionar i enganxar amb el ratoli... pero amb el Shift apretat.
Veras que be.

Salut,
Sinner
--
AOL vs Sinner -> http://www.ibiblio.org/sinner/aol.html     Linux User # 89976
Running on Mandrake Linux 9.0 - Kernel  2.4.19smp  Linux Machine # 38068