[COMANDO B] russificar la Debian

Dani diabelek at mail.ru
Tue Apr 1 16:41:09 CEST 2003

Hola  a tots,

fins ara no m'havia atrevit a fer aquesta pregunta perque suposava que
ningu ni ho ha provat ni li interessa, pero ara que he vist que mussol
fa servir una adreça de Russia em preguntava si ho ha aconseguit.
He estat intentant-ho durant dies i estic fins al gorro, perque no
aconsegueixo acabara de configurar-la. M'he mirat el cyrillic how-to, en
rus, en Angles, weblogs en rus pero no acabo d'aconseguir-ho.
Intento mmontar un cd que esta en rus pero no encerto amb la codificacio
o no se que passa.
salut
Dani