[COMANDO B] russificar la Debian

Alex suy21 at lycos.es
Tue Apr 1 22:19:54 CEST 2003

El Martes 01 Abril 2003 16:41, Dani escribió:
> He estat intentant-ho durant dies i estic fins al gorro, perque no
> aconsegueixo acabara de configurar-la. M'he mirat el cyrillic how-to, en
> rus, en Angles, weblogs en rus pero no acabo d'aconseguir-ho
> Intento mmontar un cd que esta en rus pero no encerto amb la codificacio
> o no se que passa

Ho he enviat abans desde la uni, pero no ha tirat:

prova amb...

dpkg-reconfigure console-data
dpkg-reconfigure locales

I amb això hauria de bastar.. pot ser que faltin elspaquets, però els
apt-getejas, i punt...

Després, pot ser que falti n kde-i18n-ru, o paquets semblants per segons
quines coses, però, AFAIK, amb la resta tens prou.

--
Alex (a.k.a. suy)  -  GPG ID: AA8D2A01
http://lacurva.net/