[COMANDO B] Presentació a la Llista

Angel Ruiz -SirKeldon- angel at sirkeldon.org
Tue Apr 1 22:30:40 CEST 2003

Salutacions a tothom,

Primer de tot em presentaré, segur que alguns de vosaltres m'haureu vist
per #badopi de FreeNode amb el nick de SirKeldon, va ser en David
Poblador (nirvanis) qui em va parlar del BaDoPi i no vaig trigar molt en
decidir-me que volia entrar a formar part de la comunitat GNU/Linux (i
BSD) de Barcelona.

Em dic Àngel Ruiz, Àngel o Ángel pels amics, o sirk, sirke i un llarg
etcètera, tinc 19 tendres anys, resident a Barcelona (barri d'Horta) i
estudio Enginyeria Informàtica Superior; sóc un novatillo a l'univers
del Software Lliure, fent tonteries porto des de fa un any, i vivint a
Linux des de fa uns 3 mesos, he passat per unes quantes distribucions
però sens dubte la que més m'ha captivat ha estat Debian, cada dia
intento aprendre alguna cosa nova i llegir una mica més sobre tot el que
actualment m'importa (Programació, Xarxes i GNU/Linux), però es difícil
escollir algun llibre o HOWTO, si hi ha alguna cosa que abunda a
GNU/Linux és l'excés d'informació ...

Fetes les presentacions m'agradaria proposar un parell de coses:

1. Sóc habitualment castellanoparlant però no vull perdre ni molt menys
la llengua catalana, la qual està molt deteriorada, així us animo a que
si escriviu articles a BaDoPi ho feu en la llengua que més us agradi o
en la que millor us expresseu, animaria a escriure en català, ni per
raons polítiques ni res de caire independentista, ni molt menys, només
perquè és la nostra llengua i si no l'utilitzem nosaltres, ningú ho
farà. DE CAP MANERA ESTIC DIENT QUE NO UTILITZEU EL CASTELLÀ!!!, ni molt
menys, Barcelona és una ciutat totalment bilingüe i en potència (tot i
que guanya el castellà en moltes zones), només adquirir un nivell de
català i castellà més o menys iguals. Si entre tots fem un esforç és
possible que revivim la llengua catalana, que és la cooficial amb el
castellà a Catalunya (i Barcelona és Catalunya, no? XDDD).

2. La segona és que em vaig perdre l'última KDD per altres motius i no
vaig poder asistir, així que per quan una altra KDD del BaDoPi?, no me
la perdré!!! BIRRA PER A TOTHOM!.

Una calurosa salutació de part meva, Àngel Ruiz.

--
<signature>
   <name> Àngel Ruiz -SirKeldon- </name>