[COMANDO B] Presentació a la Llista

Aritz Beraza Garayalde aber1730 at alu-etsetb.upc.es
Wed Apr 2 02:26:34 CEST 2003

On Tue, Apr 01, 2003 at 10:30:40PM +0200, Angel Ruiz -SirKeldon- wrote:
> Salutacions a tothom,
>
> Primer de tot em presentaré, segur que alguns de vosaltres m'haureu vist
> per #badopi de FreeNode amb el nick de SirKeldon, va ser en David
> Poblador (nirvanis) qui em va parlar del BaDoPi i no vaig trigar molt en
> decidir-me que volia entrar a formar part de la comunitat GNU/Linux (i
> BSD) de Barcelona.

nas yo tbsoy novatillo

> Em dic Àngel Ruiz, Àngel o Ángel pels amics, o sirk, sirke i un llarg
> etcètera, tinc 19 tendres anys, resident a Barcelona (barri d'Horta) i
> estudio Enginyeria Informàtica Superior; sóc un novatillo a l'univers

campus nord? al lado del cuartelillo? eres un picateclas? entonces soy tu
vecino el pelacables, solo que yo ya llevo un poco más de tiempo eneste
mundo...

> del Software Lliure, fent tonteries porto des de fa un any, i vivint a
> Linux des de fa uns 3 mesos, he passat per unes quantes distribucions
> però sens dubte la que més m'ha captivat ha estat Debian, cada dia
> intento aprendre alguna cosa nova i llegir una mica més sobre tot el que
> actualment m'importa (Programació, Xarxes i GNU/Linux), però es difícil
> escollir algun llibre o HOWTO, si hi ha alguna cosa que abunda a
> GNU/Linux és l'excés d'informació ...

no creas, hay muchas lagunas indocumentadas!!

> [...]
> raons polítiques ni res de caire independentista, ni molt menys, només
> perquè és la nostra llengua i si no l'utilitzem nosaltres, ningú ho
> farà. DE CAP MANERA ESTIC DIENT QUE NO UTILITZEU EL CASTELLÀ!!!, ni molt
> menys, Barcelona és una ciutat totalment bilingüe i en potència (tot i
> que guanya el castellà en moltes zones), només adquirir un nivell de
> català i castellà més o menys iguals. Si entre tots fem un esforç és
> possible que revivim la llengua catalana, que és la cooficial amb el
> castellà a Catalunya (i Barcelona és Catalunya, no? XDDD).

Libertad de escoger... yo me expresaré en castellano por que el catalán es
un hueso (no es mi lengua materna), pero creo que esto sobram por lo poco
que he visto el bilingûismo en esta lista es la norma! :)

> 2. La segona és que em vaig perdre l'última KDD per altres motius i no
> vaig poder asistir, així que per quan una altra KDD del BaDoPi?, no me
> la perdré!!! BIRRA PER A TOTHOM!.

yo apenas tengo tiempo para kdds pero me gustaría asistir a alguna! (esteee
quien paga la birra?).

Venga Salu2 a todos!

Aritz Beraza Garayalde (<- causa de que no me exprese en catalán)
--
Aritz Beraza Garayalde         [aritz.beraza at estudiant.upc.es]
Linux User 272970              [http://www.upcnet.es/~abg]