[Comandob] vistes a MySql i versió d'aquesta a Sid

Guillem Barba wallas85 at menta.net
Wed Apr 6 01:33:48 CEST 2005

Bones a tots,

alguna ànima caritativa em pot dir (li permeto mentir ;-)) que a MySql 4.0.24
ja estan implementades les vistes? encara que això contradigui el que posa al
manual de MySql:

The `CREATE VIEW' statement was added in MySQL 5.0.1.  The `WITH CHECK
 OPTION' clause was implemented in MySQL 5.0.2.

I si no surt cap voluntari, algú sap quan pot estar per a SID la versió com a
mínim 5.0.1 de MySql?

Es que ara que a classe em van explicar això de les vistes, em vaig emocionar
pq m'anaven de perles per un programa que estic desenvolupant, i va i em
trobo que estic capat per akí (per la base de dades que utilitzo, eh!) :-(

gràcies!
guillemBarba