[Comandob] Appliance en GNU/Linux

Oscar Osta Pueyo oostap.listas at gmail.com
Tue Jun 16 13:08:55 CEST 2009

Hola,

El 16 / juny / 2009 12:59, Jordi Funollet <jordi.f en ati.es> ha escrit:

> Oscar Osta Pueyo dixit:
>
> Directament no, però un conegut feia servir rBuilder (
> https://www.rpath.org)
> per coses semblants a les que expliques i en parlava bé. Fa més d'un any
> que
> vam parlar d'això, no sé si el panorama ha canviat gaire.

Merci Jordi, ho miraré a més profunditat...la tenia apunta però al final de
la llista :)

> Si prefereixes els .deb recorda que Ubuntu també té suport, certificacions
> totes aquestes coses tan avorrides.

Si, però el tema es que tenem aplicacions privatives aquesta gent, ara enen
una més el "ubuntu one"...quan canviin de filosofia ja parlarem...preferixo
muntar GNU/Linux Debian i buscar una empresa del país que em doni suport on
jo no arribi (que ja la tinc, estic esperant reposta Woooodddyyyyyyyyy).

--
Saludos,
Oscar Osta Pueyo