[Comandob] Grub en migracio P2V (KVM)

Jordi Funollet jordi.f at ati.es
Tue Jun 16 17:20:59 CEST 2009

Oscar Osta Pueyo dixit:
> I quina configuració té el fitxer /boot/grub/menu.lst no pot-ser que el UID
> del disc, o el tipus (IDE, SCSI...), quelcom sigui diferent...d'una màquina
> al altre.

Recollint les dades per respondre a això m'he adonat d'una cosa nova. L'altre
dia vaig fer les proves amb una Live (grml) i el Grub va funcionar. Però ara,
sota Ubuntu 8.10:

  # mount /dev/vda1 /mnt
  # chroot /mnt

  # grup-probe /boot
  grub-probe: error: cannot find a device for /boot.

  # grub --device-map=/boot/grub/device.map
  grub> root (hd0,0)
  Error 21: Selected disk does not exist
  grub> root (hd0)
  Error 21: Selected disk does not exist
  grub> find /boot/grub/stage1
  Error 15: File not found

Si aquí no detectem el disc, ja no cal ni preocupar-se del menu.lst, oi? :-(

Per cert, el fitxer /boot/grub/device.map:

(hd0)   /dev/vda