[Comandob] portàtil windows 8 uefi i linux

Arnau Bria listsarnau at gmail.com
Thu Mar 7 14:15:23 CET 2013

Hola a tots,

tinc un nou portàtil d'aquests que venen amb windows 8 presintal·lat i
UEFI (és un toshiba).
Ahir llegint vaig veure com treure el secure boot i poder arrancar
desde usb una iso de linux sense problema,  així que estic a punt
d'instal·lar-hi algo...

Però com la garnatia diu que si passa algo haig de tornar el pc tal com
estava, em preguntava com haig de fer el backup del disc orginal per
poder-lo restaurar a l'estat inicial. Un dd seria suficient?

algú que ja hagi passat per això m'explica les svees expirències (amb
el tema, clar).

salut!
Arnau