[Comandob] BULMA at Hackstory

merce illadeltresor at gmail.com
Fri Mar 8 10:50:56 CET 2013

On 03/07/2013 03:07 PM, Joan Puiggali wrote:
> [...]

sí que em vaig sentir badopiana.. No m'hi havia sentit mai "del tot"
encara que feia temps que estava per aquí..., suposo que per ser
dona amb majoria homes o periodista amb majoria hackers o inferior
intel.lectualment :P

Em vaig començar a sentir badopiana el dia que vaig aguantar, sense
esborrar-me de la llista, una flame war K TE CAGAS. Diria que va ser
a partir de llavors que vaig donar-me a mi mateixa el respecte i el
permís per sentir-me membre d'aquesta llista.

ale, ja ho he dit :)

Mercè
--
We're all pioneers,